ForsideCDUL's fokusområder

Projekter

I fokusområdet "Projekter" er der fokus på at have viden om forskningsprojekter og -aktiviteter, der involverer digitalt understøttet læring samt deltagelse i diverse relevante samarbejder, både internt og eksternt på AAU.

Projekter

For at være i front inden for de seneste forskningsområder inden for digitalt understøttet undervisning og for at deltage aktivt i relevante netværk, har CDUL iværksat fokusområdet "Projekter". Dette initiativ sætter særlig fokus på samarbejde, netværksopbygning og forskning.

Formålet med dette fokusområde er at skabe erfaringsgrundlag og forankre ny viden på tværs af organisationen samt at etablere stærke relationer både internt og eksternt. Dette skal resultere i en høj faglig udvikling for CDUL

Under fokusområdet er der også en opmærksomhed på nye tendenser inden for digital understøttet læring. Der søges aktivt at projektsætte, hvordan disse nye tendenser kan adresseres på tværs af AAU, hvilket sikrer en konstant tilpasning til det skiftende landskab inden for uddannelsessektoren.

Lige nu er de igangværende projekter følgende:

• Indgår i styregruppen for Edtech Denmark Learning Center.
  • Projektleder på PBL Digital 2 Funding

Hvis du vil vide mere

Har du spørgsmål eller kommentarer er du altid velkommen til at tage kontakt:
Birgitte Egeskov Jensen
Digital læringskonsulent og partner tilknyttet fakultetet SSH

Mob: 93 56 22 25
E-mail: bej@iaspbl.aau.dk